Sem Baru Sudah Bermula

Wahhh,sedar tak sedar sudah kembalinya aku di sinie untuk sem baru..setelah sekian lama bercuti akhirnya saya tiba disinie dengan perjuangan yang baru....ehhh,maksud perjuangan baru becoz disaaat saya melangkah ke sini setelah hampir 2 bulan cuti saya ter'perasan' dengan beberapa perubahan disinie...nampak len dari yang len sketla bukan banyak pun..hehe...tapi yang perubahan besarnya adalah saya telah mendapat kolej yang baru tapi lebih jauh dari kolej yang dulue dalam lebih kurang 30 minit untuk ke kelas(wow!!yang sakit jantung jangan terkejut ok)..bahkan saya juga dapat semua roomate baru tapi satu kosla(so,dah kenal kottt dulue dan masih cuba membiasakan diri)..tapi besh la kot kerana nampak suasana di sini begitu nyaman di waktu pagi dengan kicauan burung,monyet bergayut sana sini dan kedengaran ibaratkan bunyi dari "AIR TERJUN"...haha...setiap benda mesti ada kebaikan dan juga keburukan kan jadi tak payahlah nak tahu keburukan kat sini ok....jadi,disinilah bermulanya perjuangan baru saya dengan tambahnya halangan ke kelas itu tak bermakna saya akan give up untuk mengejar target baru saya untuk sem ini(maybe lebih tough)....hari nie dah start kelas pada pukul 10 pagi jadi mestilah bertolak 9.30 pagi an...adoyyyy,awal sungguh tue..mesti letih lagi memenatkan...dengan itu,sepanjang percutian sem itu saya telah menguatkan diri sendiri dari segi fizikal mahupun mental..doakan saya yerr untuk terus melangkah ke hadapan...=)

6 comments:

  1. waduh3. pndy dh gune ayat sndr lening. hehe

    ReplyDelete
  2. salam !

    akhirnya jumpe blog mung nih..

    :)

    selamat memulakan sem baru yer !! chayok2 :D

    p/s : background layout same lar..hihi

    ReplyDelete
  3. aki-ahaa..post pertama aku dah guna ayat sendiri daa..hoho=)

    ReplyDelete
  4. rafiza-bagus2 law dah jumpe...haha...layout nanti2 la editnyer....nie saje jer test2 dulue..huhu;P

    ReplyDelete
  5. haha..

    ok2..

    same pun tak kisah

    hehe

    :p

    ReplyDelete
  6. hehe..yelah2...takut la an orng tu kisah..huhu=)

    ReplyDelete